Compania ta din vestul țării este în continuă creștere și ai nevoie de cladiri de birouri Timisoara cu o suprafață de peste 100 de metri pătrați? Sau poate cauți un spațiu de birouri pentru o companie în creștere rapidă? Oricine caută spațiu de birou ar trebui să analizeze câteva probleme. Ia în considerare bugetul, locația, tipul clădirii de birouri și câți metri pătrați ai nevoie. Este greu să te hotărăști ce să alegi … Nu chiar, pentru că datorită sfaturilor de mai jos, poți închiria rapid spațiul de birouri perfect în locația ta de vis!
Găsirea și închirierea unui spațiu profesional de birouri care să se potrivească atât nevoilor tale, cât și bugetului este de obicei stresantă pentru orice antreprenor. Cu toate acestea, nu trebuie să fie așa. Aici vei regăsi câteva sfaturi despre cum să găsești locația perfectă.
Află cât spațiu ai nevoie
De obicei, o regulă bună este de a aloca aproximativ 92 de metri pătrați pentru fiecare patru până la șase angajați. În funcție de companie., ar trebui să poți plasa în mod convenabil pe toată lumea folosind această formulă de bază.
Ia în considerare proprii angajați
Stabilește unde locuiesc angajații tăi, apoi găsește un spațiu de birouri spre care toată lumea să poată călători în mod regulat. Dezvoltarea unei locații centralizate este cea mai importantă problemă în acest proces. Dacă faci mai ușor accesul tuturor, vor exista beneficii reciproce. În acest sens, cel mai bine este să alegi centrele orașelor mari.
Fii deschis la subînchirierea biroului
Dacă abia începi să obții venituri din afacerea ta, dar totuși nu este profitabil, este posibil să nu ai suficiente fonduri în bancă pentru a convinge un proprietar să închirieze un spațiu comercial pentru o perioadă extinsă de timp. Atunci merită luată în considerare subînchirierea biroului pentru o perioadă de timp. Potrivit experților, dacă antreprenorul este încă în modul de creștere, subînchirierea este una dintre cele mai bune opțiuni de afaceri.
Lucrează cu un agent de încredere
Fii atent și nu lucra cu un agent imobiliar care nu a reușit niciodată să găsească un birou pentru cineva pe care îl cunoști. După ce ai colectat recomandări personale, fă teme suplimentare dacă consideri că este necesar.
Asigură-te că încrederea este reciprocă
Pentru a te asigura că proprietarul acelei cladiri de birouri Cluj este profesionist și corect, discută cu chiriașii din locația unde te gândești să închiriezi spațiul. Atunci vei evita o situație în care persoana care închiriază biroul se dovedește a fi mai puțin de încredere decât ar părea la început.
Găsirea spațiului de birou perfect pentru afacerea ta nu este o sarcină atât de dificilă. Este suficient să știi ce locație te interesează și să respecți sfaturile de mai sus pentru a avea succes în această chestiune.