Scrie pentru noi

AcasăAfaceriCum alegi spatiul ideal pentru birouri?

Cum alegi spatiul ideal pentru birouri?

Ultimele articole

Utilizarea substanței de contrast în RMN-ul abdominal: când și de ce este necesară?

RMN-ul abdominal este o investigație de imagistică avansată cu numeroase utilități în diagnosticarea și...

Erori comune în proiectele de case de parter și cum să le eviți

Construirea unei case de parter poate fi un vis împlinit, oferindu-ți o locuință confortabilă...

Orasele mari exercita o forta de atractie asupra antreprenorilor datorita oportunitatilor de a evolua pe plan profesional. Totusi, identificarea unor spatii de birouri de inchiriat, care sa corespunda tuturor nevoilor si asteptarilor tale poate fi o provocare. Fiecare detaliu este important si trebuie sa ai o viziune clara conditiilor fundamentale care trebuie intrunite.

De ce trebuie sa tii cont inainte de a inchiria un spatiu pentru birouri?

In primul rand, trebuie sa te gandesti la locatie. Ai nevoie de un loc usor accesibil inclusiv pentru angajatii care se deplaseaza folosind transportul in comun, cat si pentru cei care utilizeaza masina personala, asa cum este un birou de inchiriat Dorobanti. Pentru cei din a doua categorie, este importanta existenta unor locuri de parcare in proximitate. Poti lua in considerare inchirierea unui loc care sa includa aceasta facilitate. In acelasi timp, apropierea fata de institutiile publice, localuri in care poate fi servita masa de praz si alte puncte de interes constituie un plus.

In al doilea rand, suprafata trebuie sa fie direct proportionala cu numarul de angajati, pentru a le putea asigura acestora spatiul necesar desfasurarii unei activitati cat mai eficiente. Totusi, o suprafata mult prea mare nu este practica deoarece acest lucru se va reflecta in pret.

Chiar daca crezi ca ai gasit locul perfect din punct de vedere al locatiei si suprafetei, un alt aspect important este siguranta imobilului in care se afla. Cladirile mai vechi pot prezenta un risc seismic mai ridicat sau sa nu fie concepute in asa fel incat sa permita evecuarea eficienta, ceea ce impiedica obtinerea autorizatiei in caz de incendiu. De obicei, cladirile mai noi se afla in afara acestor pericole și ofera si mai multe facilitati moderne. Pentru un plus de securitate, poti alege sa inchiriezi un spatiu care ofera paza 24/7 sau supraveghere video.

Costul total nu trebuie sa depaseasca bugetul pe care esti capabil sa il aloci. O alegere imprudenta poate produce pagube serioase afacerii tale. Pe langa chirie, nu uita sa iei in seama utilitatile si cheltuielile pentru curatenie si intretinere. 

De asemenea, alegerea unui spatiu care este deja mobilat constituie un avantaj atunci cand inchiriezi. In cazul unei mutari este posibil ca mobilierul sa nu se potriveasca in noua locatie, plus ca mutarea unui numar mare de piese de mobilier este costisitoare. Pentru a evita cheltuielile inutile, un spatiu deja mobilat este perfect. In plus, iti ofera posibilitatea de a incepe activitatea imediat.

Nu in ultimul rand, amenajarea interioara are un impact asupra starii de spirit. Un spatiu armonios, spatios, luminos, capabil sa conferie o senzatie permanenta de confort va avea cu siguranta un impact pozitiv asupra angajatilor.

Luand in seama aceste recomandari, vei fi cu siguranta multumit de alegerea facuta pe termen lung. Oferta noastra iti pune la dispozitie peste 400 de optiuni in cele mai importante centre urbane din tara: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timișoara, Oradea, Brasov, Constanta, Iasi si Craiova. Incepe acum cautarea si gaseste spatiului ideal pentru afacerea ta!

Ultimele articole

Utilizarea substanței de contrast în RMN-ul abdominal: când și de ce este necesară?

RMN-ul abdominal este o investigație de imagistică avansată cu numeroase utilități în diagnosticarea și...

Erori comune în proiectele de case de parter și cum să le eviți

Construirea unei case de parter poate fi un vis împlinit, oferindu-ți o locuință confortabilă...

Cum te ajută specialiștii să obții lucrări de disertație profesionale

Realizarea unei lucrări de disertație reprezintă o etapă de bază în cariera academică a...

Ce este si cum functioneaza dropshipping-ul?

Ce este Dropshipping-ul? In lumea comertului electronic, dropshipping-ul a devenit un model de afaceri tot...

Mai multe articole similare

Utilizarea substanței de contrast în RMN-ul abdominal: când și de ce este necesară?

RMN-ul abdominal este o investigație de imagistică avansată cu numeroase utilități în diagnosticarea și...

Erori comune în proiectele de case de parter și cum să le eviți

Construirea unei case de parter poate fi un vis împlinit, oferindu-ți o locuință confortabilă...

Cum te ajută specialiștii să obții lucrări de disertație profesionale

Realizarea unei lucrări de disertație reprezintă o etapă de bază în cariera academică a...