Scrie pentru noi

AcasăAfaceriDajar Magazin, jucător pe sectorul produselor pentru casă și bucătărie, țintește o...

Dajar Magazin, jucător pe sectorul produselor pentru casă și bucătărie, țintește o creștere de peste 20% în anul 2022

Ultimele articole

Utilizarea substanței de contrast în RMN-ul abdominal: când și de ce este necesară?

RMN-ul abdominal este o investigație de imagistică avansată cu numeroase utilități în diagnosticarea și...

Erori comune în proiectele de case de parter și cum să le eviți

Construirea unei case de parter poate fi un vis împlinit, oferindu-ți o locuință confortabilă...

Compania poloneză Dajar Magazin, care activează pe piața din România de 9 ani, a înregistrat în 2021, într-o perioadă în care pandemia a continuat să afecteze mediul business pe anumite segmente, o creștere de 20% comparativ cu anul precedent. În 2022, Dajar Magazin își propune să păstreze aceeași rută ascendentă, fiind țintită o creștere de minimum 15-20%, cu toate că inflația poate cauza o recesiune a consumului în ceea ce privește produsele non-food.

Tot în categoria obiective ale companiei Dajar pentru 2022 se numără și îmbunătățirea colaborărilor sau concentrarea asupra canalelor de comunicare/vânzare existente, însă mai ales asupra celor care aduc noi oportunități. Așteptările realiste sunt cele care oferă siguranță și aduc, mai târziu, succesul. Ca dovadă, înainte de finalul anului 2021, exista certitudinea că targetul de business al Dajar în România pentru ultimele 12 luni va fi îndeplinit în proporție de 98%. 

Până la 40% creștere în ultimul trimestru din 2021

Lunile noiembrie și decembrie aduc în general schimbări remarcabile asupra cifrei de afaceri. Acestea reprezintă pentru multe branduri un interval solicitant și profitabil. În cazul Dajar Magazin, veniturile au crescut cu 30-40% față de trimestrele precedente, în perioada noiembrie-decembrie 2021.

Focalizarea atenției asupra webshop-ului www.dajarmagazin.ro și, implicit, creșterea lui, au generat chiar și 500 de comenzi pe zi, un număr considerabil pentru resursa umană și de timp pe care o deține compania la momentul actual în România. 

În prezent, pe lângă canalele de vânzare proprii, compania Dajar este activă și în numeroase marketplace-uri. Doar în 2021 au fost trecute pe listă Vivre, TeamDeals, Okazii și alte colaborări B2B online cu diverse webshop-uri cunoscute.

Articole vedetă în anul 2022

Dacă în anul precedent printre produsele favorite s-au numărat cănile și paharele de sticlă dublă termorezistentă, alături de gama de produse pentru depozitarea alimentelor, reprezentanții companiei se așteaptă la surprize și în 2022.

Asta pentru că cei de la Dajar vor pune un focus mai mare pe sustenabilitate și pe produsele care protejează mediul. Mai mult, pentru că sortarea deșeurilor este un nou factor de interes pentru clienți, Dajar Magazin prevede o majorare a cererilor de echipamente pentru compostare și depozitare. În egală măsură, produsele pentru bucătărie, precum farfuriile sau tigăile, își vor menține popularitatea – iată de ce se pregătesc noi lansări de colecții care să se remarce prin culori atipice, designuri creative și calitate. 

La categoria „Noutăți”, brandul anunță peste 1.000 de articole în prima parte a anului. Gama nouă a fost inspirată din nevoile și dorințele de zi cu zi, astfel încât fiecare client să fie satisfăcut. 

Mai mult decât atât, firma plănuiește să-și îmbogățească portofoliul și să includă în ofertă electrocasnice mici. Polonia va fi prima țară care se va bucura de această decizie, iar mai apoi România.

Creștere exponențială în 2022

„Pentru 2022 avem în plan o creștere de minimum 15-20%, comparativ cu anul precedent. Ne dorim o verificare detaliată a costurilor, însă și a rezultatelor. Focusul nostru este, în momentul de față, asupra resursei umane. Vizăm mărirea echipei, dar și adoptarea unor proceduri de comunicare între diferite sisteme și platforme, astfel încât efortul colegilor să fie diminuat.

Sunt idei pentru noi departamente sau colaborări B2B, însă procesul de implementare este mai amplu, deoarece necesită suport în cadrul grupului internațional. Cert este că anul acesta vom face toate pregătirile necesare și vom încerca să dăm drumul demersurilor”, declară Melinda Halmágyi, Commercial Manager Dajar România.

Despre Dajar

Dajar este o firmă de origine poloneză, fondată acum 32 de ani și prezentă de 9 ani pe piața din România. Este cea mai mare companie pe sectorul produselor pentru casă și bucătărie din Europa Centrală și de Est. Dajar pune la dispoziția clienților, atât B2B, cât și consumatorilor finali, o gamă impresionantă de articole, ce aparțin brandurilor partenere, dar și mărcii proprii (Ambition), în magazinul online propriu: www.dajarmagazin.ro. 

Ultimele articole

Utilizarea substanței de contrast în RMN-ul abdominal: când și de ce este necesară?

RMN-ul abdominal este o investigație de imagistică avansată cu numeroase utilități în diagnosticarea și...

Erori comune în proiectele de case de parter și cum să le eviți

Construirea unei case de parter poate fi un vis împlinit, oferindu-ți o locuință confortabilă...

Cum te ajută specialiștii să obții lucrări de disertație profesionale

Realizarea unei lucrări de disertație reprezintă o etapă de bază în cariera academică a...

Ce este si cum functioneaza dropshipping-ul?

Ce este Dropshipping-ul? In lumea comertului electronic, dropshipping-ul a devenit un model de afaceri tot...

Mai multe articole similare

Utilizarea substanței de contrast în RMN-ul abdominal: când și de ce este necesară?

RMN-ul abdominal este o investigație de imagistică avansată cu numeroase utilități în diagnosticarea și...

Erori comune în proiectele de case de parter și cum să le eviți

Construirea unei case de parter poate fi un vis împlinit, oferindu-ți o locuință confortabilă...

Cum te ajută specialiștii să obții lucrări de disertație profesionale

Realizarea unei lucrări de disertație reprezintă o etapă de bază în cariera academică a...