Scrie pentru noi

AcasăLifestyleAptitudini pentru cv - 15 calitati profesionale pentru o cariera de succes

Aptitudini pentru cv – 15 calitati profesionale pentru o cariera de succes

Ultimele articole

Casa de pensii ilfov cerere recalculare pensie

Casa de pensii Ilfov - Cererea de recalculare a pensieiIn Romania, sistemul de pensii...

Recalculare pensie acord global

Contextul recalcularii pensiilor in acord global Recalcularea pensiilor in acord global este un subiect de...

Esti dezamagita de evolutia carierei tale? Inca te mai intrebi ce NU functioneaza? Verifica lista de calitati profesionale must-have de mai jos si, daca-ti lipseste ceva… ia masuri!

  1. Atentia: Ai tendinta de a planui cu atentie fiecare miscare? Este bine, pentru ca pentru angajator asta inseamna ca il vei scuti de erori costisitoare si ca asiguri fluenta muncii!
  2. Cooperare: Dorinta de a te implica in activitati interpersonale la locul de munca este apreciata si de dorit in marea majoritate a posturilor! Atentie: Barfa la o tigara nu este inclusa!!!
  3. Creativitate: Ai auzit expresia „think outside the box”? Angajatorii cauta oameni cu idei inovative care sa aduca un suflu proaspat in organizatie.
  4. Disciplina: Fii disciplinat! Asta include si abilitatea de a indeplini sarcinile si proiectele pana la capat fara a fi plictisit sau obosit.
  5. Determinare: Angajatorilor le plac oamenii care au aspiratii inalte si muncesc mult pentru a-si atinge scopurile.
  6. Atitudine potrivita: Acesta presupune sa eviti comportamentele contraproductive la locul de munca si sa iti placa sa obtii performanta.
  7. Bunavointa: Trebuie sa pornesti de la premisa ca ceilalti sunt bine intentionati.
  8. Leadership: Grupurile au nevoie de lideri. Asta presupune sa ai tendinta naturala de a avea un impact pozitiv in societate sau grup, abilitatea de a-ti exprima gandurile si a-i determina pe ceilalti sa iti urmeze ideile.
  9. Optimism: Atitudinea pozitiva este un pas bun spre obtinerea performantelor, a productivitatii cautate.
  10. Ordinea: Tendinta de a fi organizati ii ajuta pe angajati sa munceasca fara a fi distrati de la ceea ce fac si fara a ramane blocati pentru ca nu isi amintesc unde au salvat un fisier important!
  11. Respectarea normelor: Duce la evitarea conflictelor interne in medii de business si la micsorarea pericolului de accidente in mediile industriale.
  12. Pregatirea: Si nu vorbim aici doar de cunostiinte necesare unui post, ci si de cunoasterea naturii umane si a mediului de afaceri in care actionezi. Include si tendinta de intelege motivatiile care ii ghideaza pe cei din jur, din comportamentele acestora, si de a folosi aceste informatii in alegerea actiunilor viitoare.
  13. Sociabilitatea: Cat de mult iti place sa interactionezi cu colegii este o masura a modului in care poti colabora cu ei.
  14. Stabilitatea: Este tendinta naturala de a avea stapanire de sine si ratiune in conditii de stres.
  15. Vitalitatea: Sa fii capabil sa pastrezi un tempo activ si dinamic!

Ultimele articole

Casa de pensii ilfov cerere recalculare pensie

Casa de pensii Ilfov - Cererea de recalculare a pensieiIn Romania, sistemul de pensii...

Recalculare pensie acord global

Contextul recalcularii pensiilor in acord global Recalcularea pensiilor in acord global este un subiect de...

Ing pensie

Aspecte esentiale ale planificarii unei pensiiPensia reprezinta o etapa inevitabila in viata fiecarui individ,...

Pensie alimentara pentru copil

Pentru multe familii, pensia alimentara pentru copil reprezinta un subiect vital si uneori controversat....

Mai multe articole similare

Casa de pensii ilfov cerere recalculare pensie

Casa de pensii Ilfov - Cererea de recalculare a pensieiIn Romania, sistemul de pensii...

Recalculare pensie acord global

Contextul recalcularii pensiilor in acord global Recalcularea pensiilor in acord global este un subiect de...

Ing pensie

Aspecte esentiale ale planificarii unei pensiiPensia reprezinta o etapa inevitabila in viata fiecarui individ,...