Foarte populara in strainatate, peste ocean, Instagram, aplicatia de photo sharing si video sharing, are si o componenta de social networking, amintind de Facebook. Pe Instagram gasim foarte multe fotografii, videoclipuri, povesti vizuale spuse foarte simplu, cu cateva cadre si putin text descriptiv.
Spre deosebire de Facebook, aici poti sa iti promovezi afacerea intr-un context vizual deosebit, se aplica si filtre digitale, interactiunea este directa cu alti utilizatori prin intermediul Direct Messaging. In total exista peste 800 de milioane de utilizatori, nu se compara cu Facebook ca structura, dar audienta Instagram este ceva mai bine conturata si mai „selecta” decat cea a retelei de socializare.
Cum poate ajuta promovarea pe Instagram?
E simplu. Rata de engagement creste mult, interactiunea cu postarile este mult mai mare decat pe Facebook, si cand exista si interactiune exista si un potential mare pentru vizualizarea mesajelor transmise.
Instagram ofera acces la public nou, sunt disponibile noi tipuri de clienti, tinerii sunt mari fani ai Instagram asa ca promovarea pe Instagram a produselor si serviciilor este mult mai eficienta. Cu ceva creativitate, putina rabdare si mesaje targetate, postari bine construite ajungi la publicul tinta mai simplu, nu e nevoie de targetarea mesajelor, pe Instagram ai public tanar si daca ai nevoie de el stii sigur ca e acolo.
Popularitatea creste cu ajutorul Instagram, expunerea este mult mai buna in online, cei care intra pe retea sunt dornici de interactiune. Implicarea publicului si loializarea sunt mai simple, raspunsurile sunt imediate, feedback-ul este cat se poate de transparent.
Povestile interactive postate pe Instagram permit implicarea publicului, mult mai mult ca pe Facebook. Daca ai langa tine si profesionistii de la agentiile de marketing online vei putea construi campanii si mai bune, specialistii de acolo cunoascand totul despre algoritmii de vizibilitate si modificarile intereselor publicului, hashtag sau orice alte optiuni care aduc bradul mai aproape de utilizatori.
Ca si Facebook, Instagram creeaza o comunitate, ajunge rapid la utilizatorii dintr-o zona dorita. Consistenta brandului si strategia de comunicare programata, interactivitatea bine gandita cu fiecare tip de continut, toate acestea pot fi puse in aplicare de agentiile de marketing online cu experienta.
Rezultatele se vor vedea in timp, asa ca va trebui sa ai aproape oameni cu experienta din agentii pentru a putea controla cat mai bine tot ce tine de campaniile de pe Instagram.